Polityka zwrotów

/
Polityka zwrotów

Polityka Zwrotów sklepu DeskiSadhu.pl


§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep DeskiSadhu.pl oferuje produkty wykonywane ręcznie i na indywidualne zamówienie klienta.
  2. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku:
    • Towarów wykonanych według specyfikacji klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.


§2 Brak możliwości zwrotu produktów

  1. Wszystkie oferowane w sklepie produkty (np. deski do stania na gwoździach) są wykonywane na zamówienie klienta i dostosowywane do jego indywidualnych preferencji, takich jak wymiary, materiał czy wykończenie.
  2. W związku z powyższym zwrot zamówionych produktów nie jest możliwy, chyba że produkt jest wadliwy i podlega reklamacji zgodnie z §3 niniejszej polityki.


§3 Reklamacje dotyczące wad produktów

  1. Sklep DeskiSadhu.pl zobowiązuje się dostarczać produkty wolne od wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu, klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  3. Reklamacje można zgłaszać, wysyłając e-mail na adres: info@deskisadhu.pl, z opisem wady, zdjęciem produktu oraz numerem zamówienia.
  4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep zapewnia:
    • Wymianę produktu na wolny od wad, lub
    • Naprawę produktu, lub
    • Zwrot pieniędzy, jeśli wymiana lub naprawa nie jest możliwa.
  5. Koszty przesyłki związane z reklamacją (zarówno zwrot wadliwego produktu, jak i przesyłka nowego) pokrywa Sklep.


§4 Warunki realizacji reklamacji

  1. Reklamowany produkt musi być w stanie nienaruszonym (z wyjątkiem uszkodzeń wynikających z wady fabrycznej).
  2. W przypadku stwierdzenia, że zgłoszona wada wynika z niewłaściwego użytkowania produktu przez klienta (np. niezgodnego z zaleceniami pielęgnacyjnymi lub instrukcją użytkowania), reklamacja może zostać odrzucona.


§5 Kontakt w sprawie reklamacji i zapytań

  1. Wszelkie pytania dotyczące reklamacji, zwrotów lub produktów można kierować na adres e-mail: info@deskisadhu.pl lub telefonicznie pod numer: +48 533 587 940.


§6 Postanowienia końcowe

  1. Polityka Zwrotów jest zgodna z przepisami polskiego prawa, w szczególności z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksem Cywilnym.
  2. Sklep DeskiSadhu.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Zwrotów. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej sklepu.

Data wejścia w życie: 1.01.2025

Koszyk0

Koszyk